Η προσέγγιση Blended Montessori-Creative Technologies για την επιτυχή ένταξη στα Πολυπολιτισμικά Σχολεία (MonTech) θα προωθήσει την κοινωνική ένταξη και την ισότητα σε πολυπολιτισμικά σχολεία σε όλη την Ευρώπη μέσω εξαιρετικά καινοτόμων και ελκυστικών δραστηριοτήτων βασισμένων σε μια νέα προσέγγιση που συνδυάζει τη μέθοδο Montessori με την αιχμή της εκπαίδευσης Maker Education.
Ο κύριος στόχος του MonTech είναι να προωθήσει την κοινωνική ένταξη παιδιών με πρόσφυγες, μετανάστες ή μειονοτικά υπόβαθρα στο σχολικό τους περιβάλλον. Ο πρώτος συγκεκριμένος στόχος είναι να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε πολυπολιτισμικά σχολεία για να αυξήσουν αποτελεσματικά την εκπαιδευτική τους απόδοση, εφαρμόζοντας δραστηριότητες εμπνευσμένες από μια νέα προσέγγιση (Montessori + Creative Technologies). Ο δεύτερος συγκεκριμένος στόχος είναι η μετρήσιμη αύξηση της εκπαιδευτικής απόδοσης αυτών των παιδιών.
Προκειμένου να επιτύχει αυτούς τους στόχους, η MonTech προτείνει την ανάκτηση, την προσαρμογή και τη μεταφορά μιας γνωστής και επιτυχημένης μεθόδου μάθησης (Montessori), η οποία γεννήθηκε αρχικά για να βοηθήσει τα φτωχότερα παιδιά στις παραγκουπόλεις της Ιταλίας, αλλά η οποία σήμερα συνδέεται κυρίως με ιδιωτικά σχολεία για προνομιακά παιδιά.
Η ιδέα είναι διπλή:
- να επιστρέψει τη μέθοδο στις ρίζες της, σκεπτόμενος πώς να προσαρμόσει το δημιουργικό της μαθησιακό υλικό στα τρέχοντα πολυπολιτισμικά σχολικά περιβάλλοντα.
- να ενημερώσει τη μέθοδο μέσω τεχνολογικών και ψηφιακών εργαλείων, καθώς με την πάροδο των ετών έχει σταδιακά μείνει πίσω σε αυτές τις πτυχές. Η ιδέα είναι ότι αυτά τα δημιουργικά υπολογιστικά εργαλεία, που προστέθηκαν στο Montessori, θα βοηθήσουν στην προώθηση της μάθησης μέσω του παιχνιδιού, της δημιουργικής σκέψης, της πρακτικής ζωής και θα προσθέσουν μη γλωσσικά στοιχεία. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι πολύ σημαντικά για τη βελτίωση της εκπαίδευσης προσφύγων / μεταναστών.
Το έργο θα επικεντρωθεί πρώτα στην ενσωμάτωση Montessori και Creative Τεχνολογιών. Αυτό θα οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός οδηγού εκπαιδευτικού. Τότε θα υπάρξει η εκπαίδευση εκπαιδευτών από διαφορετικές χώρες. Μετά από αυτό, οι εκπαιδευτές θα εκπαιδεύσουν τους εκπαιδευτικούς και η διαδικασία θα τελειώσει με την εφαρμογή εργαστηρίων για παιδιά σε πολυπολιτισμικά σχολεία.
Οι εταίροι του έργου είναι:
- UNIVERSITAT DE GIRONA (Ισπανία)
- ACTION SYNERGY SA (Ελλάδα)
- ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. – ΕΛΟΡΙΣ Α.Ε. (Ελλάδα)
- COMPLEX CULTURAL ESPORTIU MONTESSORI PALAU S.A. (Ισπανία)
- KARSIYAKA ILCE MILLI EGITIM MUDURLUGU (Τουρκία)
- CENTER FOR CREATIVE TRAINING (Βουλγαρία)
- WATERPARK MONTESSORI INTERNATIONAL Ltd. (Ιρλανδία)
- LICEUL TEHNOLOGIC CONSTANTIN IANCULESCU (Ρουμανία)
- Εταίροι
-
Οι εταίροι του έργου είναι:
- UNIVERSITAT DE GIRONA (Ισπανία)
- ACTION SYNERGY SA (Ελλάδα)
- ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. – ΕΛΟΡΙΣ Α.Ε. (Ελλάδα)
- COMPLEX CULTURAL ESPORTIU MONTESSORI PALAU S.A. (Ισπανία)
- KARSIYAKA ILCE MILLI EGITIM MUDURLUGU (Τουρκία)
- CENTER FOR CREATIVE TRAINING (Βουλγαρία)
- WATERPARK MONTESSORI INTERNATIONAL Ltd. (Ιρλανδία)
- LICEUL TEHNOLOGIC CONSTANTIN IANCULESCU (Ρουμανία)
- Δράσεις / Δραστηριότητες
-